Wednesday, October 5, 2016

Aanlyn Handel Bestuurder Posbeskrywing

Gemeenskap Bestuurder posbeskrywing, 'n definitief gids deur Erin Begrawe op 17 Februarie 2011 Toe ek met Sarah Prevette ontmoet van die werk Content Management by Sprouter Ek het nog nooit die term gehoor voor, en ek het regtig geen idee wat die rol bedoel binne 'n maatskappy. Dit was die einde van 2008 en dit was nog 'n baie nuwe posisie, sonder definitiewe posbeskrywings of templates. Sy beskryf die werk as 'n mengsel van die skryf, PR, kommunikasie en sosiale media, en ek het gedink 8220; ek kan doen that8221; sonder om te weet wat ek besig was om my in. Definisie van 'n Nuwe Rol Dit is duidelik dat die res is geskiedenis, en dit lyk asof die posisie van Gemeenskap Bestuurder is gemaak vir my. Maar ten spyte van die feit dat sy byna twee en 'n half jaar later, het ek nog kry gevra heeltyd oor wat 'n Gemeenskap Bestuurder doen en die vaardighede werkgewers moet kyk vir wanneer theyre verhuring een vir hul besigheid. Ek havent 'n sjabloon wat sirkuleer rondom so hoekom nie sit een saam aan klein besighede wat op soek is na een tot hul maatskappy voeg help gesien? So hier is my steek op om saam 'n Gemeenskap beskrywing Bestuurder werk natuurlik wat jy nodig het om dit op maat van jou maatskappy se behoeftes. As jy meer van 'n klem op in-persoon netwerke, of op sosiale media analytics / statistieke het, maak dan seker dat die sluit. Dit is nie 'n een-grootte-pas-almal beskrywing, maar sy 'n plek om te begin. Gemeenskap beskrywing Bestuurder werk 'N Gemeenskap Bestuurder is die gesig van 'n maatskappy, besturende kommunikasie in albei rigtings. Hierdie digitale-vaardig werknemer is verantwoordelik vir alle kommunikasie, PR, sosiale media, gebeure, en die inhoud skep, onder andere. Dit is 'n Web 2.0 kommunikasie rol. inkorporeer aanlyn tools en in-persoon netwerke om verhoudings te skep en uiteindelik die bou van die maatskappy se handelsmerk, beide aanlyn en af. Terwyl elke dag as 'n Gemeenskap Bestuurder is anders, dit is wat die rolle verantwoordelikhede kan insluit: 1. inhoud skepping skryf blog boodskappe, artikels, nuusbriewe, kommunikasie materiaal en materiaal vir sosiale media kanale 2. Sosiale media bemarking skep, bestuur en groei van die maatskappy se teenwoordigheid deur middel van blogs, Twitter, Facebook, en ander strategies relevante aanlyn eienskappe 3. Events en gebeurtenis beplanning bywoon bedryf gebeure in jou stad (dikwels buite 9-5 ure) en beplanning Meetups vir jou gemeenskap 4. Openbare betrekkinge (Let wel: 'n paar maatskappye kan toegewyde PR departemente sodat dit nie relevant mag wees) die bestuur van inkomende media versoeke en die bou van verhoudings met die industrie joernaliste; skep, uitvoering en meting media veldtogte 5. kliënt verhoudings die Gemeenskap Bestuurder is dikwels verantwoordelik vir kliënte ondersteuning vrae te beantwoord maar hulle kom in (telefoon, e-pos, Twitter) en die bestuur van 'n aanlyn terugvoer forums soos GetSatisfaction bladsye 6. Kommunikasie / bemarkingstrategie die Gemeenskap Bestuurder is verantwoordelik vir die skep van strategiese bemarking / kommunikasie beplan om leiding te gee vir die maatskappy se openbare-gesig staar kommunikasie 7. Analytics Met behulp van Google Analytics en ander meetinstrumente om verslae op statistieke te verskaf, en voortdurend maniere te vind om te verbeter op dié statistieke deur middel van toetsing en nuwe inisiatiewe 8. Besigheidsontwikkeling Afhangende van die maatskappy en afhangende van hoe senior die rol is, kan 'n Gemeenskap Bestuurder ook verantwoordelik vir sake-ontwikkeling en verkope wees Hoe om huur 'n Gemeenskap Bestuurder Hier is die vaardighede om te kyk vir wanneer die huur van 'n Gemeenskap Bestuurder: 1. uitgaande persoonlikheid hulle sal verwag word om te loop in netwerk gebeure en gemaklik hulself bekend te stel aan vreemdelinge 2. Skryfvaardighede 'n agtergrond in joernalistiek of ervaring met die skryf help aangesien hulle sal skep soveel inhoud vir jou maatskappy 3. Sosiale media ervaring ervaring met sosiale media gereedskap isnt 'n moet, maar dit is beslis nuttig en sny af op opleiding. Kyk vir iemand wat kan navigeer WordPress en verstaan ​​Twitter en Facebook vir besigheid 4. belang in jou bedryf 'n Gemeenskap Bestuurder moet oor wat hulle doen passievol te wees. As theyre nie belangstel in jou produk of diens te beweeg op 5. gewilligheid om te werk rondom die klok 'n Gemeenskap Bestuurder is nie 'n 9-5 werk. Maak seker dat hulle verstaan ​​dat die werk behels werk 'n paar aande en naweke, en reageer op lede van die gemeenskap buite werksure (maar asseblief, asseblief hulle dienooreenkomstig vergoed) 6. Goeie werknemer Die vaardighede wat jy sal kyk vir 'n werknemer hier van toepassing: goeie tyd bestuursvaardighede, vermoë om te multitask, intelligensie, maar hulle is veral belangrik vir 'n Gemeenskap Bestuurder sedert theyre besturende so baie verskillende gebiede van die besigheid. Kyk vir iemand slim wat nie die geval kry beklemtoon onder druk 7. PR ervaring wat ondervinding met openbare betrekkinge is 'n lekker om te hê, veral as sy 'n fokus vir jou besigheid 8. Kultuur pas hierdie geld veral as jy 'n klein maatskappy. Die persoon moet kry saam met jou ander werknemers en moet maas met die maatskappy se kultuur 9. Onderwys Im 'n groot gelowige in die waardering van intelligensie, persoonlikheid en algehele pas voordat jy na 'n graad. Maar as dit regtig vir jou saak maak, kyk vir iemand met 'n graad in joernalistiek, kommunikasie of Engels, of iemand met 'n PR of korporatiewe kommunikasie sertifikaat Im 'n groot gelowige wat nie die geval is gelyk vermoë ervaar as jy iemand met geen ondervinding te ontmoet, maar hulle is slim as 'n sweep en uiters passievol oor wat jy doen wat jy dalk wil hulle 'n kans te gee. Na alles, as ek by Sprouter begin ek didnt het 'n Twitter rekening en het nog nooit 'n blog boodskap in my lewe geskryf. Youd verbaas wees hoe vinnig mense hierdie vaardighede kan optel, so kyk vir die dinge wat cant geleer in 'n maand charisma, persoonlikheid, en intelligensie. As jy op soek na meer raad oor hoe om digitaal-vaardig werknemers Ek beveel die lees van inkomende Marketing deur Dharmesh Shah en Brian Halligan huur. Hulle wy 'n hoofstuk aan die pluk en jou mense te meet, en hulle kry om die hart van wat om te kyk in 'n digitale werknemer. Hulle adviseer werkgewers om digitale burgers in diens te neem; te huur vir analitiese tjops; te huur vir web bereik; en na inhoud skeppers te huur. Ek het veral lief vir hulle kontrolelys van vrae om potensiële werknemers die pad verby 8220 vra; het jy 'n Twitter account8221; op vrae soos wat blogs hulle lees, of hulle eerste rang vir hul naam in Google, en wat RSS-leser wat hulle gebruik. Hopelik is dit nuttig, en as jy iets toe te voeg tot hierdie beskrywing het voel vry om dit in die kommentaar te lewer. 'N paar monster Gemeenskap Bestuurder posbeskrywings Samevatting van die standpunt: Die Gemeenskap Bestuurder is 'n aangestelde administrateur vir korporatiewe sosiale media gemeenskappe kliënte se (maw Facebook Page). Die Gemeenskap Bestuurder is verantwoordelik vir die moderering gebruiker gegenereerde inhoud wat verskyn en enige kwessies stygende na die toepaslike interne / kliënt spanne. luister verslag o Post relevante inhoud in ooreenstemming met inhoud Kalender o Review gebruiker-gegenereerde kommentaar en poste in 'n vinnige en tydige wyse o Reageer op kommentaar, wanneer toepaslik, ten einde 'n positiewe gemeenskap te bevorder en waarde toevoeg tot die gebruiker se ervaring. o dwing die sosiale riglyne Media soos gedefinieer deur die merk. o eskaleer gebruiker gegenereerde inhoud, waar toepaslik, aan interne en kliënt belanghebbendes. Span leierskap 10% Neem konstruktief aan inter-departement en kruis-diens lyn kommunikasie Voorvereistes: Aktief deelneem aan 'n wye verskeidenheid van sosiale media aktiwiteite soos blogging, gemeenskapsontwikkeling en bestuur, sosiale boekmerkwebwerf, kommentaar, ens Begrip van die gewilde sosiale netwerke - ontwerp, funksionaliteit, gebruikers Bewese vermoë om gemeenskap riglyne en dokumente bestuur dat die holistiese begrip en implementering van die rol van sosiale media en die gevolge daarvan weerspieël produseer. Vaardigheid in PowerPoint en aanbieding gereedskap en vaardighede. Porificiency in sosiale luister gereedskap soos Radian6 en BuzzLogic. Uitsonderlike kommunikasievaardighede binne die agentskap span. Baie hoë aandag aan detail. Uitstekende verbale, geskrewe en aanbiedingsvaardighede. kwalifikasies: 2 tot 3 jaar ondervinding bestuur sosiale media platforms of gemeenskappe vir handelsmerke Voorgraadse graad in kommunikasie, bemarking, reklame, openbare betrekkinge, mediastudies, besigheid en / of verwante velde. Content Management Specialist 360i is op soek na 'n Content Management Specialist om te dien as die eerste punt van kontak vir inkomende versoeke van aanlyn eiendomme en die web op vrye voet. Die Content Management Specialist verantwoordelik om te verseker aktiewe en betrokke gemeenskappe rondom 'n bepaalde onderwerp of onderwerpe deur die bestuur van 'n lang-voorsprong redaksionele kalenders, monitering aanlyn gesprekke en deel te neem aan die gesprekke te merk sigbaarheid te bou en leierskap in denke sal wees. Die doel is om 'n teenwoordigheid vir ons vennote te vestig asook om hul boodskap na die gemeenskap in 'n dwingende en waardevolle manier om die lede te integreer. In hierdie rol, sal jy direk met ons digitale Gemeenskappe Direkteur in ons opwindende Opkomende Media praktyk. Oor 360i as 'n dekade van 'n digitale Innovasie Die digitale wêreld verander vinnig en ons werknemers is net so dinamies. Ons agtergronde en sterkpunte is baie uiteenlopend, maar almal aangevuur deur 'n ingebore nuuskierigheid wat ons inspireer om nuwe paaie en 'n gedeelde geloof in die krag van die web om dieper verhoudings tussen handelsmerke en verbruikers bewerk vlam. As jy skerp, kreatiewe en vooruit dink en as selfvoldaanheid isnt in jou woordeskat stuur vir ons 'n lyn. Dit neem 'n spesiale soort mens om hier te werk, en ons hoop dis jy. Ervaring in die ontwikkeling en implementering van taktiese planne insluitend geïnspireer en gemodereer oplossings wat bou en te koester aanlyn gemeenskappe Gedemonstreer kundigheid in innemende en aktiveer gemeenskapsgroepe Ondervinding opspoor en innemende advokate in die gemeenskap te bevorder dialoog Bewese vermoë om te werk met die kliënt op die ontwikkeling van on-merk boodskap wat die beste verteenwoordig hul stem en toon aanlyn en incentivizing gebruiker-gegenereerde inhoud skepping en deel Ondervinding stigting statistieke, pik gemeenskap insigte en verslagdoening / aanbeveling strategieë wat bemarking doelwitte te bereik Verstaan ​​whats moontlik op die verskillende tegnologie platforms en die vermoë om op te voed en te integreer in die behoeftes van kliënte, kreatiewe span en ontwikkelaars Uitstekende kommunikasievaardighede en kreatiewe skryfwerk skillsIf jy 'n gees van entrepreneurskap, kry opgewonde oor die vind van slimmer maniere om dinge te doen, en het 'n brandende begeerte om deel te wees van 'n wenspan waar jy werklik 'n verskil kan maak, wil ons jou te ontmoet.


No comments:

Post a Comment