Saturday, October 15, 2016

Tyd Om Talking Forex

Forex Trading Traps deur: Steve Pasfield Ek wens ek was gelede lees 'n paar jaar !! Dit sou my gered het 'n klomp geld! Wel dit kan nie 'n klomp geld om die ouens wat my hul forex stelsels verkoop word, maar dit was vir my. Ek het duisende my hard verdiende en gered dollars op Forex stelsels wat groot resultate belowe, maar het nie red vir my. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie, 'n paar van die Forex stelsels werk; Ek het eintlik gepraat met mense wat dit gedoen te kry resultate van die programme. Ongelukkig was ek een van hulle! Ja, jy lees dit reg Ek het geld in my eerste week van die saak! In Forex jy basies handel langtermyn of korttermyn, ek doen die kort termyn handel (per dag of minder). Ja ek het 'n goeie geld duisende dollars, seun is ek opgewonde Ek het gewonder hoe lank het dit aan die gang. Vergeet van die 9-5 werk wat net kry jy deur, dat die rekeninge betaal, maar jy hoef nie enigiets wat oorgebly het om van te leef. Ek is van plan om 'n moord te maak, aftree, werk 'n paar uur per dag en leef die goeie lewe! Alles was groot vir 'n paar weke het ek op 'n paar ambagte verloor, geen big deal ek sal dit terug te kry op die volgende een. Omdat ek 'n goeie geld gemaak het vir 'n paar weke het ek "geweet ek sou dit terug te kry". Toe begin ek om te leer wat werklik aangaan in die Forex wêreld. Swem in haai besmette water sou veiliger as speel met hierdie ouens wees. Soms bietjie byt, dan groot byt dat jy amper breek in twee, ja meneer hierdie ouens weet hoe om te kry op jou. Dit is wat met my gebeur het. Die mark sal steeds op pad in een rigting, dan sal al van 'n skielike omgekeerde en neem my posisie uit; jy raai dit al wat ek wil geld verloor. Die vreemde ding omtrent dit is dat wanneer ek nie my stop verlies het dit neergesit skaars met my gebeur het. (Die probleem met om 'n handel op sonder 'n stop verlies is dat jy die handel kyk die hele tyd in geval die mark maak 'n groot skuif teen julle, baie gevaarlik.) Wat is aan die gang? Ok daar is 'n les hier is die Forex makelaar speletjies te speel met my hy die prys sal manipuleer om te stop my posisie en neem my geld! Ek het gevind dat een uit te laat, maar jy moet wel daar is 'n baie skelms daar buite in die Forex wêreld oor te neem. Hierdie ouens weet elke truuk in die boek en dit is om dit te doen vir die jaar. Ek begin met 'n demo rekening met 'n ander makelaar en vergelyk die prys bewegings en dis hoe ek uitgevind dat my makelaar was om speletjies te speel. Sodra ek hul taktiek het geweet ek kon makelaars verander en kyk of die volgende een dieselfde gedoen of nie op 'n einde verlies en die hele dag spandeer in die voorkant van die rekenaar. Wel, ek het nog werk en betaal die rekeninge, sodat was nie van plan om te werk vir my en eerlik ek het nie 'n klomp geld links in die rekening om te werk met. Ek het geleer iets anders gedurende hierdie tydperk; wat jy nodig het om al die emosie uit jou handel. Ek het gevind dat moeilik soos ek geld om mee te begin en as gemaak het: Ek is nie 'n robot, om geld te maak om mee te begin blyk te wees deel van my ondergang wees, dit vertroebel my reg. Wat ek nodig het en dit is wat jy nodig het. 'N eerlike makelaar wat gelukkig verdien uit die verspreiding hulle kry vir elke handel hul geld, hul kommissie as jy wil. 'N Stelsel wat beter as 50% wenners kry en neem die emosie uit die handel! Ek was vasbeslote om hierdie ding Forex werk vir my te kry; Ek kon die potensiaal Ek kon net nie kry nie werk vir my te sien. So ek probeer 'n paar motor handel stelsels, 'n paar wat net kos $ 100 dollar en ander wat my meer as 'n duisend gekos. Die werklike goedkoop kinders kan 'n 50% of beter wen handel resultaat te kry, maar net in sekere marktoestande. As die mark nie die manier waarop hulle veronderstel ek sou verloor besig was (ek is net die gebruik van demo rekeninge vir hierdie, het ek 'n bietjie geleer, want ek begin handel Forex) en al die winste gemaak sou verdwyn. Die stelsels wat 'n baie meer kos waar ingewikkeld jy het hope instelling wat jy het om aan te pas na gelang van dinge soos, tyd van die dag, mark trends - bestendige mark wisselvallige mark, die geldeenheid paar wat jy handel ens ens Jy kry die prentjie? Jy moet 'n analitiese persoon of duidelik gestel 'n Einstein om dit reg te kry. Ek nie een van hulle, sodat nie gewerk het nie. Om eerlik te wees was dit al te hard en te duur en ek nodig het 'n breek. Ek het nooit moed opgegee op die Forex mark Ek het net nodig om te hergroepeer en begin 'n nuwe. 'N Paar maande later is ek op soek na 'n webwerf wat lei tot die Forex mark belowe. My eerste reaksie was O ja ek het gehoor dat voor, maar ek het 'n blik. Deesdae weet ek wat ek is op soek na: 8226; 'N outomatiese stelsel, om die emosie uit dit. 8226; N geld terug waarborg, as hulle hoef nie een dan hulle glo nie dit werk, so hoekom moet I. 8226; 'N eerlike makelaar wat werk met die stelsel, is dit nie baie goed met 'n stelsel net om uit te vind jou makelaar kan nie, of weier ondersteun. 8226; 'N makelaar wat redelik versprei het, het die kommissie die makelaar kry op elke transaksie. As die verspreiding is baie is dit moeilik vir 'n baie stelsels om geld te maak. As jy 'n paar duisend op Forex kursusse en stelsels en dan 'n paar meer inligting oor forex daal, dit vra 'n baie selfondersoek. Deesdae weet ek wat ek is op soek na: 8226; 'N outomatiese stelsel, om die emosie uit dit. 8226; N geld terug waarborg, as hulle hoef nie een dan hulle glo nie dit werk, so hoekom moet I. 8226; 'N eerlike makelaar wat werk met die stelsel, is dit nie baie goed met 'n stelsel net om uit te vind jou makelaar kan nie, of weier ondersteun. 8226; 'N makelaar wat redelik versprei het, het die kommissie die makelaar kry op elke transaksie. As die verspreiding is baie is dit moeilik vir 'n baie stelsels om geld te maak. 'N makelaar wat handel does'nt teen jou, jy wen hy loses - jy verloor hy wen. Raai wat gebeur in sulke situasies. 'N makelaar wat handel does'nt teen jou, jy wen hy loses - jy verloor hy wen. Raai wat gebeur in sulke situasies. Deesdae weet ek wat ek is op soek na: 8226; 'N outomatiese stelsel, om die emosie uit dit. 8226; N geld terug waarborg, as hulle hoef nie een dan hulle glo nie dit werk, so hoekom moet I. 8226; 'N eerlike makelaar wat werk met die stelsel, is dit nie baie goed met 'n stelsel net om uit te vind jou makelaar kan nie, of weier ondersteun. 8226; 'N makelaar wat redelik versprei het, het die kommissie die makelaar kry op elke transaksie. As die verspreiding is baie is dit moeilik vir 'n baie stelsels om geld te maak. 8226; 'N makelaar wat nie gaan teen julle, dws jy wen hy verloor, verloor jy hy wen. Raai wat gebeur in hierdie situasie. As jy 'n paar duisend op Forex kursusse en stelsels en dan 'n paar meer inligting oor forex daal, dit vra 'n baie selfondersoek. Oor die skrywer Steve het jare lank en 'n klomp geld te ondersoek Forex stelsels en makelaars. Hy is gelukkig om sy ervaring te deel sodat ander die slaggate van Forex en aanlyn besigheid kan vermy. As jy meer inligting wil ontvang gaan na theirkidding en red jouself 'n paar hartseer.


No comments:

Post a Comment