Tuesday, October 18, 2016

Trading Metode # 2 ( Paraboliese Kong Handel )

Trading metode # 2 (Paraboliese Kong handel) Deur Edward Revy op 29 Maart 2009 - 18:48. As jy probeer handel met Paraboliese Kong vir 'n geruime tyd, sal jy agterkom dat dikwels, so gou as wat jy 'n handel betree gebaseer op die eerste Paraboliese Kong dot voorkoms, die mark draai onmiddellik teen jou, maak jou nuwe handelsmerk begin met 'n respek verlies . Hier is wat ek verwys na: Nog 'n voorbeeld: Ek het opgemerk dat die meeste van die tye is dit beter om te weier Paraboliese Kong eerste uitnodiging en in plaas wag vir 'n retracement te kom. Prys terug op sowat 80-90% van die tyd, wat beteken dat as jy jaag in 'n bedryf met PSAR nuwe dot, 80-90% van die tyd wat jy jou handel te begin op 'n negatiewe pitte grondgebied. So, hier is die vraag wat ek nie gevind het nie die antwoord vir nog: Wat is die beste manier om te vang daardie eerste retracement Ek weet gou sal kom nadat die PSAR dot verandering? Hier is n paar rou idees van my: 1. Fibonacci retracement. Met die eerste Kong dot, slaan ons die uitnodiging om in te skryf, in plaas kyk prys bevordering, bolaag uit (in 'n uptrend), dan begin te daal, op watter punt vind ons die mees onlangse swing hoë en lae en trek Fibonacci retracement. Die doel is op 0,618 retracement te gaan. Dit is nie 'n heilige graal al. 2. Daar is Fractals en 14 SMA op beide van my screenshots. So, wat as ons weer slaan die eerste uitnodiging van Paraboliese Kong, in plaas wag vir die prys om terug ingegaan nader aan 14 SMA (of selfs raak dit), as dit so doen, gaan ons na 'n kleiner tyd raam, waar ons na sal betree die toepaslike Fractal gevorm word. Soos jy kan sien, dit is net 'n idee, maar van my waarnemings, dit is die een wat jy moet onthou oor as jy besluit om 'n handelsmerk met Paraboliese Kong aanwyser jaag. Ek werk op verskillende weergawes om dinge te laat werk met Paraboliese Kong aangesien dit 'n groot aanwyser om handel te dryf met. Forex-strategieë-aan die lig gebring /


No comments:

Post a Comment