Monday, October 10, 2016

Ryg Raj Napal Brampton Forex Goeie 99 % Slaagsyfer Enigiemand Wat Dit

Draad: Raj Napal Brampton Forex Robot. Very goeie 99% slaagsyfer. Enigiemand wat dit? Aansluit Datum Maart 2015 Posts 51 Die naam van hierdie EA legkaarte my. Brampton is 'n voorstad van Toronto, Kanada wat 'n groot Indiese en Suid-Asiatiese gemeenskap het. 'N Google-soektog dui aan dat Raj Napal is 'n disbarred prokureur van Brampton. Ek het geen kennis van hierdie prokureur, of die EA, of enige kennis van of hulle verbind is, ek vind dit 'n baie vreemde naam net. Selfs meer so sedert die webwerf praat van jare van die saak, maar die myforexbook webwerf toon slegs 'n paar maande. Hopelik sal die gebruikers hier sal hul review voltooi en vertel ons die waarheid. Ek kan sê, met groot sekerheid, dat as dit is net 'n EA en beweer dit is 99% akkuraat, dan is die iets baie verkeerd. Óf die resultate is vals, of daar sal 'n katastrofiese verlies wat is nog nie teëgekom nie. Die wette van wiskunde is onveranderlik. Elke stelsel het 'n verwagting, sommige is inderdaad positiewe verwagtinge, maar buite die kuns voorwerpen algoritmes Ek het nog nooit 'n ware akkuraatheid 99% in die handel gesien. Hou ons op hoogte as jou werklike wêreld resultate.


No comments:

Post a Comment