Thursday, October 13, 2016

Professionele Trend Omswaaiing Aanwyser

Professionele TREND OMSWAAIING aanwyser Professionele TREND OMSWAAIING aanwyser Professionele handel aanwyser identifiseer tendens draaipunte Ek is die handel vir 3 jaar - begin met aanwysers en nou handel slegs gebaseer is op kaarte. Ek het gefrustreerd van die tradisionele aanwysers, want soos jy weet hulle is almal agter. MACD, Bewegende Gemiddeldes - hulle is almal goed om die verlede te kyk nie, maar handel met hulle is moeilik en oor die algemeen nie winsgewend nie. Tog is ek op soek na 'n aanwyser my-grafiek gebaseer ambagte te bevestig en het niks wat die beste by my handel styl vind nie. So ontwikkel ek Range Ossillator. Die Range Ossillator is 'n oorgekoopte \ oorverkoop ossillator hoogs sensitief is vir die mark terugskrywings wat in staat is om punt terugskrywings pen in tendense en retracements van bestaande tendense, vir lae-risiko punt van deelname aan die mark. Dit bied my ambagte ekstra bevestiging en versterk my handelsprestasie. Dit lyk vir gebiede van ondersteuning en weerstand wat 'n hoë-waarskynlikheid ommekeer zones vir prys, en waarskuwings van die gebruiker wanneer 'n ommekeer is om te gebeur. Regter vir jouself: Fig. 1: Demonstrasie van Range Ossillator in aksie Fig. 2: Demonstrasie van Range Ossillator in aksie Fig. 3: Range Ossillator bevestig Wedge Chart Patroon Fig. 4: Range Ossillator identifiseer Retracements in tendense


No comments:

Post a Comment