Friday, October 14, 2016

Trajek Forex

Dinsdag, Desember 8, 2009 Forex Power Hedge EA - Die Ultimate rip off Dit moes gebeur. Iemand het uiteindelik gekoop my FX Power Hedge System (FXPowerHedge), en hulle het 'n EA (Expert adviseur) gemaak. Maar, nie net hulle het 'n EA robot om te probeer om my stelsel handel, het hulle selfs die opstel van hul webwerf om dit te verkoop vir 'n yslike $ 600 of meer. (Ek verkoop my handstelsel vir $ 29,99, en die enigste manier om te maak my wiskunde-gebaseerde stelsel is handleiding handel. Dit werk nie as 'n EA!) Hier is die ander ding oor hierdie nuwe EA scammers rip off my FX Power Hedge System. Hulle is eintlik die gebruik van 'n baie van my eie presiese taal van my blog inskrywings, webwerf en nog vele ondersteuning e-posse wat ek stuur elke koper wat vrae het as hulle werk om 'n hoë winsgewendheid handel my FX Power Hedge System bereik. So hier is die waarheid omtrent die swendelary EA mense. Ek het 'n EA. Ek het eintlik twee EA se geskep deur verskillende mense, maar hulle het nie werk nie! Die rede hiervoor is dat die wiskunde wat nodig is om konsekwent wins maak nie hanteer kan word (op die oomblik) deur kundige adviseur (EA) program tegnologie. SO DIE EA verkoop OP DIE mark is baie soortgelyk aan wat ek reeds in my besit en weier om te verkoop - omdat dit nie werk nie. Dit is uiters frustrerend vir my, dat dié ouens het nie net scammed my deur rip off my stelsel, maar hulle scamming mense met my eie wiskundige benadering forex! Dit is regtig frustrerend en ek is baie kwaad. My grootste ding is dat ek wil net om jou te waarsku. Daar is nie 'n enkele EA dat konsekwente resultate lewer. GEEN WERK! Die rede hiervoor is dat Expert Adviseurs funksioneer hoofsaaklik in 'n voorspelbare wyse. Hulle poog om wins te vang via voorspel (elektronies en gewoonlik deur scalping) - hulle beweging voorspel. Die probleem met die outomatisering my stelsel is dat die FX Power Hedge poog nie om die toekoms te voorspel. Dit maak gebruik van die werklike tyd inligting om wins te maak, en dit vereis 'n mens na die stelsel uit te voer. Ja, daar is 'n paar wiskundige funksies wat ons outomatiese en dat ons verskaf wanneer mense my stelsel aan te koop. Jy hoef nie al die berekeninge wat ek gedoen het met die hand uit te voer vir die jaar toe ek die eerste keer die stelsel ontwikkel myself. Dit behels beginsels van statistiese waarskynlikheid, oorsaaklike uitwerking, wet van onafhanklike gebeurtenisse. sommige kwantumfisika wiskundige beginsels eerste pionier deur Albert Einstein en Neils Bohr in hul vroeë werk. Maar met die motor sakrekenaars Ek gee jou, al die data is beskikbaar nadat jy koop en verkoop getalle en 'n klik van die muis. Dit is nog steeds 'n vlak van wiskunde wat NIE in 'n EA gebou kan word! Terwyl ons 'n gedokumenteer verhouding 97% sukses op alle ambagte met die FX Power Hedge, het jy nog 'n risiko van mislukking 3%. Wat hierdie EA bemarkers daar buite scamming mense met my stelsel is jy nie vertel is dat 'n EA hierdie kans op sukses sal verminder. Ek kan eintlik verhoog statistiese waarskynlikheid van sukses op elke enkele handel tot 100% met die hand, maar die instellings werk nie in 'n EA. Dit is meer kompleks as wat ek myself kan verduidelik. Ek het nie bou EA se. Ek kan jou net sê dat ek het vier sagteware-ingenieurs nou besig met wat "dalk" AI sagteware wat kan hardloop in die agtergrond en voed inligting aan 'n konvensionele EA wees - en wat kan werk volgens wat hulle my vertel. Die berekeninge sou ten minste dan gebou word in 'n sagteware program sterk genoeg is om te hanteer wat nodig is om hierdie konsekwent winsgewend te maak. 'N EA is 'n baie primitiewe stuk sagteware, en dit is basies 'n plug and play soort transaksie waar jy sit in 'n vaste veranderlikes. Dit sal nie akkommodeer die komplekse wiskunde en "real time" aanpassings wat nodig is om in ooreenstemming winsgewendheid te bereik met my FX Power Hedge System (FXPowerHedge). So, ek is nie van plan om hierdie ouens te identifiseer. Ek wil nie te kry in 'n regsgeding. Ek is net ingelig deur 'n FX Power Hedge handelaar wat nou forex doen vir 'n lewe te danke aan my stelsel. Hy het vir my gesê gister oor hierdie ouens, en ook sy kommer uitgespreek dat dit my naam en die krag heining stelsel kan smeer. Wel, hy is reg. Ek het dieselfde bekommernisse. Ek het hard gewerk om die geloofwaardigheid van die stelsel in stand te hou. EK nie verband hou op enige wyse met enige ex wat DIE gebaseerde krag HEDGE stelsel wat ek nou verkoop onder die beskermde "FX POWER HEDGE" NAAM KOPIEREG WISKUNDE ambagte. MOENIE VIR ENIGE OOMBLIK GLO beloftes deur enigiemand verkoop van 'n EA dat dit wat aan my System. Ek het nie 'n EA wat werk te hê. As ek ooit kry nie 'n EA (behoort met die sagteware verbind en hardloop in die agtergrond), ek (1) Gee dit gratis aan almal wat reeds gekoop DIE FX POWER HEDGE STELSEL (FXPOWERHEDGE), en (2) EK SAL DIT IDENTIFISEER as outentieke "FX POWER HEDGE" Van "Sparks IQ141". Enigiets anders is nie van plan om te werk. Ek is jammer om die borrel bars. Maar as jy sien 'n EA daar buite op die web wat winste beloof met behulp van die wiskunde wat ek ontwikkel het (en wat vervang voorspellende tegniese en fundamentele analise, wat vir ewig gebrekkig omdat dit poog om die onmoontlike te doen - die toekoms te voorspel) - do nie vertrou dat EA. Dit is my nie. Nie, tensy dit my naam daaraan gekoppel het: Sparks, IQ141 Jammer ek slegte nuus breek vir mense sien hierdie ouens met 'n bedrogspul EA daar buite wat verband hou met my krag heining wiskunde. moes net om jou te laat weet daar is 'n scammer geskep elke minuut. Ek voel soos hierdie ouens is dieselfde mense wat wil om te verkoop jy 'n MacBook Pro gemaak in China vir net $ 300 - en, o By the way, stuur net 'n betaling Western Union. LOL - man. Ek is teleurgesteld in die mensdom. So baie mense glo dat ons almal suiers. Maar ek dink dit is ongelukkig te dikwels waar. As mens is ons vir ewig hoopvol wesens. Ek sal net belowe jou dat ek altyd sal probeer om eerlik te wees oor my stelsel. Ek sal altyd vrae aan enigeen wat my stelsel koop beantwoord. En ek sal nooit verkoop of toelaat onder my naam 'n outomatisasie of EA wat nie werk om konsekwent wins te produseer om verkoop te word. So pasop. Al wat ek kan doen is om te waarsku jy oor hierdie een. As ek 'n manier kan vind om af te sluit hierdie EA scammers, sal ek dit doen. Intussen het pasop. DAAR IS GEEN FX POWER HEDGE EA bestaan. GEEN EA tot op datum (na my wete) werke konsekwent wins produseer lang termyn. Periode. EK HET NIE een gesien EA dat dit.


No comments:

Post a Comment