Tuesday, October 11, 2016

Personal Trainer Marketing Wenke

Personal Trainer Marketing Wenke Personal Trainer Bemarking en wenke en taktiek om jou fiksheid besigheid te laat groei Het jy al ooit wonder "wat die beste persoonlike opleiding bemarking taktiek is?" As jy, dan hou lees. Jy sal hierdie webwerf vol ongelooflike wenke vind. Die Persoonlike Opleiding Marketing stelsels Ek is op die punt om te deel met jou sal jou besigheid vinnig na 'n hele nuwe vlak. Dit is omdat die dinge wat jy oor om te leer is dinge wat jou mededingers sal nooit dink om dit te doen. Is jou persoonlike fiksheid opleiding besigheid teen volle kapasiteit bedryf? Teen daardie, ek bedoel kry jy alles wat jy kan uit jou persoonlike opleiding besigheid? Ek wil hê jy moet al jou vooropgestelde idees oor fiksheid bemarking aan die een kant vir 'n oomblik sit en laat ek jou vertel oor 'n paar moordenaar idees wat jy waarskynlik nooit gedink. Hierdie gaan een of ander manier uit die boks persoonlike afrigter bemarking taktiek wees - maar hulle werk. En dit is al wat jy regtig nodig het om te weet. As 'n fiksheid myself trainer Ek het 'n baie ondervinding met 'n goeie en slegte fiksheid bemarkingstrategieë het. Ek het 'n klomp van die dinge wat werklik misluk probeer. Maar met verloop van tyd (en deur dit te doen 'n baie trial and error) Ek het ook ontdek 'n paar killer bemarking taktiek wat gewerk as 'n idioot en niemand is nog gebruik. Geheime bemarkingsplan vir Persoonlike Afrigters Ek het gevoel asof ek 'n klein geheim dat niemand anders geweet het geweet. En nou dat ek leer fiksheid opleiers die geheime en kortpaaie te kry kliënte kry ek al my harde fiksheid bemarking stelsels en strategieë met fiksheid voor wat 'n moord te deel. Soos ek gesê het, hierdie fiksheid bemarking taktiek wat jy oor om te leer is regtig uit die boks en dinge wat die meeste persoonlike afrigters nooit dink. Goed, jy waarskynlik wonder hoekom ek hierdie webwerf in die eerste plek geskep het. Wel, die waarheid is die gemiddelde persoonlike afrigter inkomste is onder $ 35,000 / jaar. Ek moet weet dat ek besig was om 28.000 $ / jaar vir 'n lang tyd. Dit suig. Maar ek het gou agtergekom sommige persoonlike opleiding bemarking metodes wat my inkomste onder 30K goed geneem uit in die ses figuur merk. Terwyl dit nie oornag gebeur het, het dit redelik vinnig gebeur en dit heeltemal verander my persoonlike opleiding studio vir 'n goeie. Voordat ek gee jou my top drie bemarking taktiek moet ek jou waarsku dat die strategieë wat jy oor om te leer mag lyk mooi ver uit is. Maar jy moet glo my. Hierdie dinge werk. Dit werk vir baie van my top-afrigting kliënte en dit sal werk vir jou (as jy dit in werking gestel). Op hierdie blog sal jy vind oor 163 bemarking tegnieke om te help jy jou fiksheid besigheid neem om massiewe sukses. Dit is dinge wat jou sal help totale finansiële vryheid te bereik. Terwyl ek nie in al 163 bemarking wenke hier kan gaan, sal ek jou die top drie wat ek wil en wat gewerk het werklik 'n groot vir my gee. 3 Doeltreffende bemarking wenke meeste Afrigters Overlook 1. Die eerste punt wat jy wil weet, is hierdie. Fokus slegs op direkte reaksie bemarking. Vergeet van tradisionele reklame of beeld gebou. Dat die tipe van advertensie is kak in my opinie en jy kan nie eens op te spoor om te sien of dit het jou 'n nuwe kliënte. Maar direkte reaksie bemarking is by verre die beste strategie ooit want jy kan dit op te spoor en tot verantwoording te. Die formule vir direkte reaksie is ABBA: Aandag, Rente, begeerte, Aksie. Dit beteken dat jou bemarking boodskap moet 'n sterk dwingende kop het en kry die leser se aandag. Dan moet die kopie belang van die persoon se vang en suig hulle in die lees van jou boodskap. Volgende youve got te begeerte ontlok. Kry die leser om jou diens wil. En ten slotte vra hulle om aksie te neem. Jy wil 'n doelbewuste oproep tot aksie en nie net 'n stilswyende aanbod. 2. HEFBOOM jou tyd. Een manier wat ek dit gedoen het, was om op te hou om die afrigter en begin om die bemarker. Jy is beter af verhuring van 'n groep van persoonlike afrigters te werk vir jou, sodat jy jou aandag kan fokus op die werklike belangrike dinge soos skakel in jou fiksheid bemarking stelsels. Daar is ander maniere waarop jy jou tyd kan benut as jy nie in 'n plek om ander afrigters te werk vir jou huur. Die eerste is deur wy 'n sekere bedrag van die tyd om te fokus op elke enkele dag te bemark. Dit is tyd waar jy nie iets wat buite die grense van die hoof generasie, kontak te doen of teken. Regtig al is, die huur van 'n groep van opleiers om te werk vir jou is waar jy wil eindig. Vertel jou dat jy uiters suksesvol kan wees net fokus op die bemarking van 'n paar uur 'n dag sou 'n leuen wees. Bemarking is die noodsaaklike deel van die maak van jou fiksheid besigheid suksesvol. 3. Gebruik die aanlyn bemarking metodes, ook. Moet nie net advertensies, stuur poskaarte, en lei bokse. Dit is alles goed, maar jy moet ook fokus op aanlyn fiksheid bemarking stelsels soos craigs lys en Facebook kliënt kry stelsels. Een van die beste maniere om craigslist gebruik is om advertensies te plaas vir 'menslike advertensieborde. Eintlik hierdie taktiek is al oor die manier waarop 20 mense om jy betaal slegs $ 10 per werk (dit werk die beste in groep opleidingsessies van 4-6), maar hulle het belowe om jou te verwys ten minste een lei elke week. Die mense wat jy kry van hierdie menslike reklameborde sal jou 'gewone' betalende kliënte. Soos ek gesê het daar is meer as 163 maniere om kliënte te kry op hierdie webwerf. Maar die fondament is regtig gebaseer op die drie wenke bo. virale bemarking Ok, ek voel die behoefte om 'n paar meer trainer bemarking tegnieke wat gebruik kan word deur persoonlike afrigters noem. Moenie my verkeerd verstaan ​​nie as jy fokus op die drie wenke bo jou 'n suksesvolle bemarking strategie sal hê. Die een ding wat nie ontslae in detail bespreek dikwels is die effektiewe gebruik van 'n selfoon, virale bemarking veldtog. So, in die eerste plek wat virale bemarking? Ek is seker jy het die naam voorheen gehoor, maar laat my breek dit af vir jou. Virale bemarking plaas sy lot in die kontak wat jou huidige kliënte het met ander. As jy iets wat interessant en die moeite werd om 10 mense op Facebook kanse post is dat elkeen van daardie 10 gaan 2-3 repost dit. Nou het jy 20-30 lees van jou inhoud. As elkeen van daardie 30 het 3 vriende wat dit repost jy nou 90 mense lees van die inhoud wat jy geskep het. Ok, so hoe werk dit vir 'n persoonlike afrigter? Ek gaan vir jou 'n model virale bemarking scenario en jy my vertel hoe dit jou nie help nie. Alles wat jy moet weet voor die gebruik van Facebook As jy effektief gebruik SEO inhoud wat jy het reeds 'n blog of webwerf. Jy moet die Facebook knoppies in jou webwerf geïnstalleer het, indien nie dis ok, gaan doen dit nou. Ek kan wag… Ernstig ... Ek sal wag Volgende moet jou Persoonlike Opleiding bladsy die inligting vir jou blog of webblad hê sodat mense nooit weer hoef te besoek om aan te meld met dit (sê hallo hoof generasie). Dit staan ​​bekend as 'n fan. Dit is een van die beste dinge wat geïntegreer word in Facebook, want die mense het nog nooit op Facebook te verlaat om aan te meld met jou webwerf. So nou al jou internet kommunikasie gaan deur Facebook. Jou webwerf promosies, aanbiedings van die dag en jou blog al post op jou Facebook rekening. Mense sal outomaties sien hierdie inligting net vir die druk van die "soos" knoppie op jou bladsy. Maar dit is nie virale bemarking, is dit? Nee nog nie. Maar hierdie elemente moet in plek wees as jy hoop om iets te gaan virale en werklik produseer 'n antwoord wat gaan jy 'n groot aantal lei. Die Marketing veldtog Ek weet ek het julle dit alreeds gesê die belangrikheid van die fokus op direkte reaksie bemarking. Dit is hoe dit werk. Jy skep 'n direkte reaksie bemarking bevordering. Een van my gunsteling programme is 'n eerste sessie gratis program. Dit is relatief goedkoop aan jou kant en dit is maklik om te doen. Die ander mense wat lyk na 'n baie reaksie te kry is die 21 Dag Vetverbranding vir $ 21. Ook die 2 weke proef (betaal) met maaltyd planne ingesluit gratis. Kies die een wat die beste werk vir jou besigheid. As jy is bemarking en die dop van die suksessyfer vir jou promosies sal jy weet watter een werk reeds. Volgende jy 'n slim post op jou blog te skep, jou webwerf en natuurlik Facebook oor die groot bevordering dat jy met. Deur Facebook elke huidige kliënt wat jy merk jou. Die teks kan iets soos hierdie te lees "Hey almal, Hierdie week slegs elke nuwe gebruiker wat" hou van "ons bladsy en hierdie pos sal in 'n tombola ingeskryf om te wen 'n 21-dag Vetverbranding vir $ 21 dollar. Dit sluit in gratis maaltyd planne met die program. Vertel jou vriende en familie om "soos" hierdie post sodat hulle nie misloop nie! " Die wonders van Facebook ... Raai wat, jou huidige kliënte hoef nie om iets te doen. Deur hulle te etiketteer in die post wat jy het reeds die wedstryd om hul muur gepos. Die nice ding oor dit is dat hulle nog "aandeel" dit weer kan kies en kry nog meer mense om dit te sien. Dit is 'n persoonlike opleiding bemarking op sy beste. Plus sy lae koste dinge wat lei en vooruitsigte produseer. Nou al wat jy hoef te doen, is terug te sit en kyk hoe die leidrade rol in. Dit het jy al van 45 sekondes (goed waarskynlik 'n bietjie langer, goeie boodskappe neem tyd om handwerk) om 'n groot hoeveelheid van die lei op te wek in 'n kort tyd en met byna geen moeite van jou kant. Alhoewel jy moet volg met ander poste verwys na die wedstryd, sodat jy kan 'n hoër volume lei op te wek. Wat is ook lekker is dat almal wat deelgeneem het aan hierdie promosie is nou 'n lid van jou Facebook-gemeenskap. Elke keer as jy 'n bevordering sal hulle dit sien. Wanneer 'n lid besluit om dié voor en na foto's raai plaas wat sal dit sien? Hierdie mense sal. Met mense kies om graag jou bladsy as 'n aanmerking te kom vereiste gee jou die vermoë om broodnodige blootstelling te kry. Die volgende keer wat hulle dink oor te meld vir 'n gimnasium of sien 'n persoonlike afrigter, sal hulle reeds het jy in gedagte. Vir meer in diepte te lees Facebook bemarking wenke hierdie post. lood Management Dit is hier waar die bemarking spel kry 'n bietjie minder opwindend. Lood bestuur is 'n belangrike aspek van hoe jy te bemark jou besigheid. As ek jou iets anders vertel sal ek vir jou lieg. Lood bestuur is vervelig, maar noodsaaklik. Kom ons neem die direkte reaksie virale Facebook-veldtog wat ons vroeër uiteengesit. Sê jy gegenereer 300 hou. Ons kan met veiligheid aanneem dat die helfte van hierdie gaan onbruikbaar wees. Hulle woon nie in die gebied, of hul kontakbesonderhede is verkeerd in Facebook, wat dit ook al mag wees, kan ons die helfte van alles wat jy genereer sal nutteloos wees aanvaar. Slegs een persoon gaan die sodat jy verlaat met 149 mense wat jy nou weet is geïnteresseerd in die bevordering dat jy net aangebied wen. Die sleutel hier is om nie te laat hierdie lei verlore gaan. Dit gebeur so dikwels dat persoonlike afrigters hou promosies soos hierdie en dan die oorblywende goeie leidrade val langs die pad. Dit gaan terug na genoeg tyd nie fokus op bemarking. Daar is net soveel ure in 'n dag en tensy jy van plan is besig 80 uur weke moet jy regtig oorweeg verhuring van bykomende afrigters, maar dit is reeds gesê. Nie gebruik te maak van die leidrade wat jy het, is die grootste vermorsing van hulpbronne in bemarking. So, wat doen jy met die res van die leidrade? Jy moet bemark aan hulle. Dit lyk eenvoudig dat al wat jy doen is om die mark om hierdie lei. Maar hoe kan jy hulle te organiseer wanneer jy hulle bemarking materiaal gestuur het? Dit is hier waar lood organisasie kom in die spel. As jy dit nie te organiseer en te spoor die antwoorde wat jy kry om jou aanbiedings jy sal nooit in staat wees om die epiese persoonlike opleiding besigheid wat jy droom van, want al jou pogings in die vullis gegooi deur mors lei het. Daar is twee maniere waarop jy jou persoonlike opleiding lei kan bestuur. 1. Ou outydse band met uitdrukke. Maak seker dat jy tred te hou met die bestuur van hierdie tipe van inligting as die behoud van 'n moordenaar lei lys sal 'n sukses te maak. 2. Kry tegniese. Gebruik programme soos Excel te help om jou leiding te lys te bestuur. Met outomatiese sortering en berekeninge sal dit jou werk baie makliker maak. Daar is selfs sagteware programme daar buite wat ontwerp is om te help om jou bemarking te bestuur. As jy nodig het is die ekstra kapitaal te belê in, kan hulle die moeite werd om te kyk na wees. hantering Verwerping Bemarking is alles oor verwerping. Wanneer jy nader kennis met jou bemarking promosies, platforms en reaksie pryse sal jy leer, soos ek gedoen het, om te verwag mense om nee te sê. Om die waarheid te aandag te skenk aan die tempo van verwerping wat jou bemarking materiaal te ontvang is 'n belangrike element in die bemarkingsplan. As jy jou eerste direkte reaksie virale bemarking veldtog gehardloop deur Facebook met 'n 21-dag Vetverbranding program met 'n gratis maaltyd planne ingesluit, en het 'n totaal van 20 mense soos jy net geleer 'n paar waardevolle lesse oor bemarking jou area. Die volgende keer wat jy probeer hierdie tipe bemarkingsveldtog moet jy 'n ander bevordering te gebruik. Of miskien was dit nie die bevordering glad. Die tydsraamwerk kan nie lank gewees het genoeg. As 1 week het nie gewerk nie miskien moet jy probeer 2 weke of 'n maand volgende keer. Daar is so baie dinge wat jy kan leer uit die mark te verwerp jou pogings om hulle belangstel in jou besigheid te kry. Dop die verwerping van jou bemarking idees is die vinnigste en maklikste manier om 'n beter bemarking boodskappe te bou. Sit alles bymekaar Fiksheid bemarking is nie vuurpyl wetenskap. Dink buite die boks is die beste manier om seker te maak dat jy 'n sukses te maak. As dieselfde ou vervelige bemarking taktiek nie werk vir jou, dan is dit tyd om dinge te skud met 'n nuwe idee. Die volgende keer wat jy soek vir 'n paar moordenaar out-of-the-box bemarkingstrategieë seker wees om hierdie blog te kom en kyk rond. Kans is jy 'n klomp van die nuwe en kreatiewe maniere om meer kliënte te kry en maak meer geld te vind. Onthou dat direkte reaksie bemarking planne gaan baie meer suksesvol te wees en lei tot meer kliënte dan 'n program wat handelsmerk behels ooit sal wees. As jy fokus op lood genereer direkte reaksie scenario's wat jy sal vind jouself op die pad na sukses. Vind die tyd om te fokus op bemarking. As jy al die betrokke in die bemarking van jou persoonlike opleiding pligte nie kan hanteer nie, dink oor die huur van 'n ander afrigter, of eerder 'n groep van opleiers wat jy kan bemark om jou jaarlikse inkomste te verhoog. Maak die internet vir jou werk. Facebook veral een wat die meerderheid van die informatieverzameling vir jou kan doen. Virale bemarking strategieë wat behoorlik bestuur word, kan lei tot 'n oorvloed van lei. Aangesien al wat jy hoef te doen is om te skep 'n moordenaar boodskap, dit is 'n beter manier om jouself op die internet te bemark. Ag, en praat van Facebook8230; Ek het amper vergeet. 'N eenvoudige en maklik om 'n bemarking taktiek gebruik is om al jou kliënte te kry om 8220; kyk in8221; wanneer hulle kom na jou opleiding studio of fiksheid Boot Camp. Dit is 'n baie maklike manier om jou besigheid bloot te stel aan hul vriende. Sweet, reg? Nou, wanneer jy jou lei, te bestuur dit behoorlik. Mors lei of die neem van verwerping persoonlik gaan net om jou besigheid ly. As jy hierdie resep vir sukses kan volg, sal jou persoonlike opleiding besigheid 'n hardcore ryk geword. Verbind tot jou sukses, Bedros Keuilian Bedros is 'n gesogte fiksheid bemarking deskundige en die top persoonlike afrigter bemarking besigheid afrigter duisende fiksheid professionele wêreldwyd.


No comments:

Post a Comment