Tuesday, October 11, 2016

Update Op Die Forex Mark Uit Londen , Engeland

Update op die forex mark uit Londen, Engeland In hierdie video: 01:09 Update op die forex mark 01:57 Handel oor die vlieg letterlik Hi, goed ek kom na jou met 'n "Selfie" van Londen vir hierdie week. Kom ons praat oor wat gebeur het in die valuta-markte en wat ek doen oor aan hierdie kant van die wêreld, so laat ons kry in daardie reg nou! Hi Forex Traders, Andrew Mitchem hier, die Forex Trading Coach. Vandag is Vrydag, 30 Januarie, en ek is hier in Londen, soos jy kan sien, die Big Ben daar agter my en die Westminster-abdy hier; en ek is hier vir 'n handels - konferensie wat op Saterdag, Sondag, Maandag en Dinsdag hierdie week. So, 'n baie kouer hier is op die 29-uur vlug oor uit Nieu-Seeland oor na Londen, en beslis, dat die winter-time. Sien baie uit na vang met 'n klomp mense by die konferensie, het die naweek! Daar is 'n baie nuwe produkte van stapel gestuur om te doen met die handel, in die algemeen, en, natuurlik, die Forex mark en hier om in te haal met 'n paar makelaars so goed en werklik uit te vind wat is die beter makelaars rondom, sodat ek kan dan slaag daardie inligting aan jou deurgee ouens en my kliënte en almal wat my volg. Werk op die forex mark In die markte vandeesweek, wel, die Australiese dollar se (AUD) het voortgegaan om verder daal. Ek het eintlik aanbeveel dat 'n sell-handel op die Aussie / dollar (AUD / USD) op die weeklikse grafiek, om my kliënte op Maandag, voordat ek Nieu-Seeland verlaat. En dit was 'n retracement orde en dit teruggesak absoluut perfek. Dit het nie meer as vyf pitte negatiewe en wanneer Ek het gekyk na my kaarte, net sowat 'n uur gelede, wat handel was sowat drie en 'n half tot een (3 ½ 1) risiko-tot-beloning handel en nog nie getref volle wins, maar gaan baie, baie goed. En, het die Nieu-Seeland Dollar (NZD) ook gedaal baie hierdie week en die VSA / Kanada (USD / CAD) het voortgegaan om te styg. Natuurlik, die Euro (euro) gaan voort om te val en die Britse pond (GBP) het ook gedaal met 'n paar krag daar in die VSA Dollar (USD). Handel oor die vlieg letterlik Soos ek al soveel keer vantevore genoem, wat die skoonheid van die saak is dat jy kan handel langer tydraamwerk kaarte. Al wat ek het hierdie week verhandel, myself, is die daaglikse kaarte en weeklikse kaarte, as ek 'n hele klomp van die reis om hierdie week te doen, natuurlik gehad het. Maar jy kan nog steeds maak 'n paar groot geld - tot dusver, hierdie week. Ek is nog steeds op ongeveer drie persent (3%) vir die week en ek het die meeste van die week op 'n vliegtuig deurgebring en nou, so uiteindelik, aan die ander kant van die wêreld. So, weereens, 'n ander voordeel van die wonderlike mark wat die Forex mark en hoe jy kan reis, handel en nie vasgenael voor die skerm die hele dag en nie vasgenael voor 'n 9-5 werk. So, ek is af na 'n paar mense nou ontmoet en maak gereed vir die konferensie ek gaan, so ek sien uit daarna om bring jy regtig 'n goeie en nuttige inligting wat jou kan help met jou handel, dié keer volgende week, nadat ek 've bygewoon wat konferensie en is daardeur en opgetel 'n paar meer idees en 'n paar meer geleenthede vir almal van ons. So, dit is dit van Londen en die "Selfie" video. Ek sal nog 'n video van hier af volgende week aan te teken, net voor ek vertrek. Maar dit is dit vir nou - dit is Andrew Mitchem van Die Forex Trading Coach afskeid van 'n redelik koue en koue Londen.


No comments:

Post a Comment